Pasūtījumā iekļauto produktu/-s iespējams atgriezt un apmainīt pret jaunu, ja:
- tās iepakojums ir ticis bojāts;
- tas neatbilst izvēlētā produkta izskatam un/vai aprakstam;
- tas nav ticis atvērts, sazinoties ar Prolong pārstāvi, uzreiz pēc šāda fakta konstatēšanas.
Interneta veikala www.prolong.lv iegādātas preces, saskaņā ar LR MK noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” 19. punktu patērētājs* var atgriezt 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Taču LR Patērētāju aizsardzības likuma 12.panta vienpadsmitā daļa nosaka: “Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai.” Lūdzam ņemt vērā – atteikuma tiesību izmantošanas termiņā patērētājam ir tiesības preci lietot tik daudz, cik tas ir nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, patērētājs ir atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto un, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos. SIA “X Solutions” patur tiesības celt prasību pret patērētāju civilprasību tiesā, lai piedzītu nodarītos zaudējumus, kas saistīti ar preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos, tai skaitā gadījumos, ja prece netiek atgriezta tās oriģinālajā iepakojumā, ir saskatāmas nevērīgas lietošanas pēdas, piemēram, skrāpējumi un tamlīdzīgi defekti. Gadījumos, kad ar preci iespējams iepazīties, tikai saplēšot vai kā citādi sabojājot preces oriģinālo iepakojumu, iepakojuma bojājums netiek ņemts par pamatu civilprasības celšanai pret patērētāju. Gadījumos, kad ar preci iespējams iepazīties, tikai saplēšot vai kā citādi sabojājot preces oriģinālo iepakojumu, iepakojuma bojājums netiek ņemts par pamatu civilprasības celšanai pret patērētāju. Tomēr lūdzam patērētāju saglabāt preces iepakojumu un to atgriezt kopā ar preci, tā kā uz šī iepakojuma ir norādīts preces sērijas numurs.
Lai atteikuma tiesību izmantošana noritētu ātrāk, lūdzam šāda veida preču iepakojumu atvērt pēc iespējas rūpīgāk. Lai izmantotu atteikuma tiesības, lūdzam sazināties ar SIA “X Solutions”, izmantojot tālruni +371 29117 845 vai e-pastu info@ellaspiedevas.lv. Naudas atgriešanai lūgums rakstiski aizpildīt atteikuma veidlapu un nogādāt to pakalpojumu sniedzējam ar e-pasta starpniecību.
Iemaksātā summa par preci tiks atgriezta atteikumu tiesību izmantošanas gadījumā norādītājā norēķinu kontā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no paziņojuma „Par atteikuma tiesību izmantošanu” saņemšanas dienas.
Par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā (tajā skaitā, iepakojuma pilnīgu un nevainojamu saglabāšanu) atbildīgais ir Patērētājs. Precei, kas tiks atgriezta, jābūt pilnā komplektā (jābūt visiem piederumiem, kas bija iepakojumā).
Naudas atmaksas politika, atgriežot preci
30 dienu naudas atmaksas periods. Ja izlem, ka pasūtītais produkts nav tas, ko vēlējies, un produkts (vai tā iepakojums) vēl nav atvērts, pēc Tavas izvēles iespējams atgriezt naudu vai apmainīt produktu, kas līdzvērtīgs cenai par jau samaksāto produktu.
Produktu atgriešana vai apmaiņa, ja produkts nav lietots vai atvērts
Tev ir tiesības 30 dienu laikā no produktu pasūtīšanas atgriezt mums to atpakaļ, ja iepakojums vel nav atvērts. Pēc Tavas izvēles mēs varam Tev atgriezt naudu vai apmainīt produktu/-s, kas līdzvērtīgi cenai, ko samaksāji par bojāto preci. Lai atgrieztu produktu/-s, sazinies ar mums, izmantojot e-pastu info@ellaspiedevas.lv. Galvenais e-pastā norādīt pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu. Tev tiks nosūtīta atbilde ar apstiprinājumu, ka esam saņēmuši Tavu e-pastu, un nosūtīsim preču atgriešanas veidlapu un atgriešanas procesa numuru.
Atceries! Tev būs jāsedz visi izdevumi, kas saistīti ar preces/-ču atgriešanu, kā arī jāuzņemas pārvadājuma risks. Preču atgriešana tik noorganizēta tā, lai izmaksātu ne dārgāk kā standarta piegādes izmaksas. Saņemot Tavu sūtījumu, sazināsimies par produkta maiņu vai naudas atgriešanu.
Nepareizs, bojāts produkts? Trūkst produkta?
Mēs ļoti atvainojamies, ja esam pieļāvuši kļūdu. Gadījumā, ja esi saņēmis nepareizu vai bojātu produktu vai arī atradis citu kļūdu pasūtījumā, lūdzu, sazinies ar mums, izmantojot tālruni +371 29117845 vai e-pastu info@ellaspiedevas.lv. Mēs labosim šo kļūdu, cik vien ātri iespējams, un Tu saņemsi īsto preci bez papildu samaksas.
Ja prece tika iegādāta kampaņas laikā kopā ar kādu citu preci, būs jāatgriež visas iekļautās preces.
* Patērētājs — fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību.